PRAKTISKE OPLYSNINGER

MØDESTED

Aftales med nærmeste leder.

 

KANTINEFORHOLD

Landemærket

På Landemærket har kantinen åbent mandag – torsdag hvor der kan købes dagens ret.

Mad kan købes fra kl. 11.30 – kl. 12.30

Ugens menu fremgår af opslag.

Medbragt mad kan spises i kantinen.

 

Kantinen kan også benyttes til pauser formiddag/eftermiddag

 

Der kan købes

Kaffe/the/Kakao mv.
Morgenmadspakke
Torsdagskage

Der kan betales med MobilePay.

 

Vibegård

På Vibegård har kantinen åbent mandag – torsdag fra kl.9:00-9:30, hvor der kan købes morgenmad samt igen fra kl.11:15-12:30, hvor der kan købes dagens ret, salatbar samt sandwich.

 

Der kan betales med kort eller MobilePay.

Medbragt mad kan også spises i kantinen.

 

Sandemandsgården

På Sandemandsgården er der mulighed for i kantinen, at købe brød, grød m.m. om formiddagen og til frokost smørrebrød, suppe, salat m.m.

Kantinen er åben fra kl. 9:30 – 10:00 og kl. 12:30 – 13:00

Medbragt mad kan også spises i kantinen.

 

STU

På STU er der mulighed for at tilmelde sig en frivillig madordning, eller medbringe egen mad.

MOTION I ARBEJDSTIDEN

- sammen med en kollega

 

Centeret følger kommunens vision om ”et godt og aktivt liv for alle” og arbejder for et godt arbejdsmiljø og fremme nærværet.

Centeret støtter op om muligheden for motion i arbejdstiden, ved at give medarbejderne mulighed for at motionere en ½ time i arbejdstiden ugentlig, hvor man også selv bidrager med en ½ time.

En times samlet motion sammen med en kollega styrker både det sociale og det sundhedsmæssige.

 

RYGEPOLITIK

Bornholms Regionskommune er en røgfri arbejdsplads og medarbejderne må ikke ryge i arbejdstiden.

 

PARKERINGSFORHOLD

Landemærket

Personalet henstilles til at benytte parkeringspladserne bag rådhuset, da parkeringspladser foran bygningen er forbeholdt borgerne.

 

Vibegård

Stor parkeringsplads.

 

Sandemandsgården

Der er begrænset parkeringsmuligheder ved Sandemandsgården, ved start vil du blive anvist eventuel alternativ mulighed.

 

STU
Der er mulighed for parkering tæt ved lokalerne på STU, Sveasvej.

 

PERSONALEHÅNDBOG

Du vil på første dagen blive introduceret til Dragenettet (vores intranet), hvor der bl.a. skal uploades et billede og laves kode til dit legitimationskort.

 

På Dragenettet, vil du også have adgang til centerets personalehåndbog, der bl.a. indeholder information om meddelelse af feriefravær, centerets retningslinjer generelt og i forhold til kommunens personalepolitikker. Dragenettet er også stedet hvor der kan hentes vejledninger til de forskellige aktivitetstilbud som centeret tilbyder borgerne.